W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo Naszych Pracowników, Współpracowników i Klientów, kierownictwo serwisu wraz z zarządem firmy SICO Polska Sp. z o.o. wdrożyło procedury i środki zaradcze mające na celu ograniczenie rozpowszechniania się wirusa. Niestety w obecnym okresie jako odpowiedzialna firma zmuszeni jesteśmy do ograniczenia wyjazdów serwisowych, oraz do przestrzegania specjalnych procedur dotyczących wyjazdów, które muszą się odbyć.
Aby maksymalnie ułatwić Państwu funkcjonowanie w tym trudnym czasie, dział serwisu przygotował 3 pakiety pomocowe:
1. Pomoc telefoniczna – zdalny helpdesk
2. Pomoc bezpośrednia – wykonanie niezbędnej usługi serwisowej
3. Porady ekspertów
Jeśli chciałbyś zabezpieczyć swoją maszynę przed przestojem, bądź niespodziewaną awarią, skorzystaj z usługi zdalnego helpdesku Serwisu SICO. Nasi inżynierowie czekają na Państwa telefony. W ramach pomocy otrzymasz:
Jak skorzystać ?
To proste. Prześlij na adres: [email protected] wiadomość mail z następującymi informacjami:
– dane firmy oraz dane osoby kontaktowej (mail, telefon),
– markę i model urządzenia (informacje dodatkowe tj. używane atramenty, rodzaj systemu zasilania- ułatwią przygotowanie dedykowanej pomocy),
– jeśli masz jakieś pytania, napisz je proszę. Przygotujemy na nie odpowiedzi.
– jeśli chcesz konsultacji telefonicznej, podaj godziny w których chcesz, abyśmy do Ciebie zadzwonili (w zakresie 8.00 – 17.00).
W odpowiedzi otrzymasz maila zwrotnego z poradnikiem jak zabezpieczyć maszynę, oraz odpowiedzi na zadane pytania. Jeśli wybrałeś dodatkowo konsultacje telefoniczne, to w niedługim czasie zadzwoni do Ciebie nasz inżynier, aby udzielić Ci wsparcia. Otrzymasz od nas również informację, w jakie części i akcesoria warto zainwestować, aby zapewnić sobie bezpieczny postój bądź maksymalną produktywność.
Ile to kosztuje ?
Dla wszystkich klientów SICO Polska, którzy korzystają z usług serwisowych, bądź kupują atramenty, konsultacje są bezpłatne. Wychodząc naprzeciw jesteśmy także dostępni dla nowych klientów. Całkowity koszt usługi to 49 zł/netto (konsultacje do 1h).
Wykonanie usługi serwisowej w trakcie trwania epidemii jest możliwe. Po opisaniu usterek, bądź problemu zadzwonimy i spróbujemy naprawić maszynę wspólnie. Jeśli to się nie uda, zaproponujemy Ci usługę serwisową.
Jak skorzystać ?
To proste. Prześlij na adres: [email protected] wiadomość mail z następującymi informacjami:
– dane firmy oraz dane osoby kontaktowej (mail, telefon),
– markę, model i numer seryjny urządzenia (informacje dodatkowe tj. używane atramenty, rodzaj systemu zasilania ułatwią przygotowanie dedykowanej pomocy),
– opis usterki oraz jeśli to możliwe, zdjęcia obrazujące usterkę bądź widoczny problem .
W odpowiedzi otrzymasz maila zwrotnego z informacjami na temat możliwych rozwiązań. Do maila dołączymy listę niezbędnych części i akcesoriów do naprawy samodzielnej bądź wykonanej przez nas. W drugiej kolejności nasz inżynier zadzwoni do Ciebie, aby udzielić Ci wsparcia. Jeśli te metody zawiodą, przygotujemy ofertę bezpiecznej usługi serwisowej.
Ile to kosztuje ?
Dla wszystkich klientów SICO Polska którzy korzystają z usług serwisowych, bądź kupują atramenty, konsultacje są bezpłatne. Wychodząc naprzeciw jesteśmy także dostępni dla nowych klientów. Całkowity koszt usługi to 49 zł/netto (konsultacje do 1h).
Potrzebujesz wsparcia i porady z zakresu druku cyfrowego w każdej jego odmianie (solwent, UV, sublimacja)? Chcesz poszerzyć wiedzę nt. procesu, obsługi urządzeń, doboru i właściwości atramentów i podłoży do druku?
Skorzystaj z bezpłatnych konsultacji online z naszymi ekspertami.
Przygotowaliśmy dla Państwa pary eksperckie: Product Manager (lub Opiekun Handlowy) oraz dedykowany inżynier. Konsultacje przygotowane są dla wszystkich, którzy mają codzienne problemy, a także dla tych, którzy pragną wznieść swoją pracę na wyższy poziom. Przyświeca nam idea, aby ten trudny czas przekuć w całkowicie nowe możliwości i zwiększoną produktywność.
Zakres konsultacji obejmuje:
Jak skorzystać ?
To proste. Prześlij maila do swojego Opiekuna Handlowego lub na adres: [email protected] wiadomość mail z następującymi informacjami:
– dane firmy oraz dane osoby kontaktowej (mail, telefon),
– markę, model i numer seryjny urządzenia (informacje dodatkowe tj. używane atramenty, rodzaj systemu zasilania ułatwią przygotowanie dedykowanej pomocy),
– obszar zainteresowania .
W odpowiedzi otrzymasz maila zwrotnego z informacjami kiedy możemy umówić się na rozmowę bądź spotkanie na wideo rozmowie.
Ile to kosztuje ?
Konsultacje są bezpłatne dla klientów SICO Polska, jak i dla pozostałych.
Zapraszamy do kontaktu!