dwa dni, w których zatrzymaliśmy się w codziennym biegu, by posłuchać o tym co dzieje się na świecie w naszej branży. Zaprosiliśmy topowych producentów mediów i maszyn do przedstawienia swojej perspektywy o tym jak wygląda branża poligraficzna spoza granic naszego kraju. Świat zmienia się szybciej niż kiedykolwiek. Zmienia się sytuacja geopolityczna, zmieniają się nasze nawyki i przyzwyczajenia, zmianie ulegają koszty surowców i energii. Pojawiają się wyzwania związane z naszym zdrowiem i ekologią. Potrzebujemy wiedzy i innowacyjności, aby na nowo zdefiniować role druku i reklamy w naszym życiu.

Od ponad 21 lat w Sico inwestujemy w rozwój i innowacyjność. Posiadamy i dzielimy się specjalistyczną wiedzą i doświadczeniem, ale chcemy więcej. Aby druk i reklama odnalazły się w nowej rzeczywistości potrzebujemy także spotkań warsztatowych i rozmów, w szerszym gronie.

Razem z naszymi dostawcami i producentami spotkaliśmy się  po raz 14-sty w  Krakowie na warsztatach dla profesjonalistów w druku. Tradycyjnie pierwszy dzień poświęcony był tematyce sitodruku, ale nie do końca…  Jak bardzo zmienia się nasz biznes w tej technologii zadruku pokazała prezentacja nowego rozwiązania jakim jest w naszym portfolio – druk DTF oraz druk UV na małej drukarce Mimaki UJF6042MKIIe dedykowanej do druku gadżetów czyli alternatywie dla sitodruku.

Drugi dzień to technologie cyfrowe. Tego dnia tematyka ekologii, kierunków rozwoju, szukania nowych rozwiązań i zmian systemowych bardzo głośno wybrzmiała.

Nasze warsztaty to nie tylko prezentacje. Udostępniliśmy urządzenia, zorganizowaliśmy pokazy druku, prowadziliśmy indywidualne rozmowy, instruktarze, etc…

Zobaczcie sami i zapraszamy za rok!

Patronat Medialny: OOH magazinehttps://oohmagazine.pl/category/poligrafia/ oraz Świat Druku https://www.swiatdruku.eu/

#sico #warsztaty #ltap #warsztatyltap #sitodru #drukcyfrowy #drukUV #drukDTF #Mimaki #alkemi #politape #triangle #mactac #sappi #soletex #beaver #sunchemical #romanik #oohmagazine #swiatdruku

 

 

Pobierz PDF
0 0 votes
Article Rating
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments